Klachten, garantie en prijsverschillen

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee dagen na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

We vragen om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] of gebruik te maken van het contacformulier door hier te klikken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via de geschillencomissie. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om een klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Prijsverschillen

Hoewel wij het streven hebben standaard zeer gunstige prijzen te voeren, kan het toch voorkomen dat er eem prijsverschil ontstaat na uw aankoop. In het kader van klanttevredenheid, willen wij coulant omgaan met prijsverschillen ontstaan binnen de retourtermijn van uw bestelling.

Wij hanteren het volgende beleid omtrent prijverschillen: Eventuele kortingen en prijsverschillen doorgevoerd door ons op een artikel in het assortiment, binnen 14 dagen na uw aankoop van het betreffende artikel, kunt u bij ons reclameren. We bieden u dit prijsverschil graag aan via een cadeaubon. Waar mogelijk zullen we dit beleid pro-actief uitvoeren en u voortijdig benaderen. Soms lukt dit niet. Neem dan contact met ons op door te mailen naar [email protected]

* Uitzonderingen hierop zijn: wanneer u tijdens uw bestelling gebruik heeft gemaakt van een kortingscode. We corrigeren het prijsverschil dan minus de waarde van het percentage van de kortingscode.
* Cadeaubonnen uitgegeven voor prijsverschillen zijn drie maanden geldig.
* Dit beleid is enkel geldig voor prijsverschillen binnen ons eigen assortiment. We corrigeren in principe geen prijsverschillen wanneer er een lagere prijs is ontstaan in de 14 dagen periode bij een andere verkoper. Mocht er een dusdanig groot prijsverschil zijn dat u overweegt uw retourrecht uit te oefenen, neemt u dan alsnog even contact op met ons.