Pre-orders

Je kunt de verzenddatum altijd terug vinden in de artikeldetails van het artikel. Hier geven we altijd aan wanneer de releasedatum is. In principe kun je jouw pre-order op de releasedag verwachten. Wij verzenden je pre-order de dag voorafgaand aan de release. 

Wanneer er problemen zijn rondom releasedata, zullen wij je altijd informeren per mail.

Wanneer je graag meer artikelen wilt toevoegen aan je pre-order, kun je een nieuwe bestelling plaatsen. We combineren je bestellingen dan zodra we deze kunnen verzenden.

Wanneer items verschillen van releasedata, adviseren wij je deze los van elkaar te bestellen. Wanneer items met verschillende releasedata zijn gecombineerd, verzenden wij deze pas als alle items voorradig zijn en de releasedatum aanstaande is.

Op dit moment kunnen wij helaas geen extra korting bieden.

Wanneer je jouw order wenst te annuleren, kun je ons dit laten weten door te mailen naar [email protected].

We vragen je dit zo snel mogelijk te doen. Wanneer je een annuleringsverzoek op de dag van verzending aan ons stuurt, is het mogelijk dat wij je verzoek te laat zien. Je kunt dan je bestelling aan ons retourneren.

Bestellen

Wanneer alle bestelde artikelen voorradig zijn en je bestelling is geplaatst voor 18:00 op een werkdag (maandag t/m vrijdag), verzenden wij deze dezelfde dag.

Wanneer je een fout hebt gemaakt in je adresgegevens, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten door naar [email protected] te mailen. We kunnen je adres dan nog aanpassen voor verzending.

Alle geplaatste bestellingen ontvangen een bevestigingsmail. Controleer ook je spambox of deze daar is beland. Klopt het ingevoerde mailadres in je account?

Wanneer al het bovenstaande klopt, kun je ons altijd mailen op [email protected]

Je geplaatste bestelling en de laatste status is altijd terug te vinden in je account.

Je bestelling kun je bij ons in de winkel afhalen. Dit kun je met of zonder bestelling vooraf doen. Let op dat we onbetaalde afhaalbestellingen niet langer vasthouden dan drie dagen. Na deze drie dagen, annuleren wij je bestelling.

Betalen

Je kunt je bestelling bij ons betalen met iDeal, Creditcard, Klarna of IN3. Voor Belgische klanten hebben wij bancontact beschikbaar om betalingen te accepteren.

Wanneer je jouw bestelling hebt afgerekend met een achteraf betalen optie, kunnen wij je afleveradres niet wijzigen. De achteraf betalen verlener staat dit niet toe i.v.m. fraude. We kunnen je order wel annuleren, je kunt dan de bestelling opnieuw plaatsen met het correcte adres.

Wanneer je jouw order hebt geplaatst online, kun je deze afhalen in deze winkel als dit je voorkeur heeft. Je kunt dit selecteren tijdens het plaatsen van je bestelling!

Indien je voor verzenden hebt gekozen, maar toch liever wilt afhalen, neem dan even contact met ons op. Dan passen we dit voor je aan!

Verzending

Indien je bestelling is geplaatst op een werkdag voor 18:00, verzenden wij deze nog dezelfde dag. Dit doen wij op maandag t/m vrijdag. Op zaterdag en zondag kunnen wij helaas geen zendingen aanleveren. Wel is het mogelijk je bestelling af te halen in onze winkel.

In de perfecte wereld komt alles op tijd! Helaas gebeurt het soms dat zendingen zijn vertraagd door verschillende redenen. Dit is vanzelfsprekend erg vervelend. Een vertraging van 1 dag is helaas niet altijd te voorkomen. Wanneer je bestelling 2 dagen of langer is vertraagd, gaat er iets niet goed en willen we dit graag weten. We kunnen dan contact leggen met de vervoerder om de zending zo snel mogelijk bij je thuis te hebben. We horen klachten over de verzending graag via [email protected]

Kortingen en B2B

In principe geven wij geen extra kortingen op onze prijzen. Onze artikelen zijn scherp geprijsd en meer kortingen geven is helaas niet mogelijk.

Het is mogelijk om als bedrijf bij ons af te nemen. Hiervoor kun je jouw VAT en KVK nummer registreren bij ons. Op deze wijze mag je onze facturen verwerken in je administratie. Voor buitenlandse afnemers is het mogelijk om BTW te verleggen. Dit kan alleen door het verstrekken van je VAT nummer. We controleren je VAT nummer op authenticiteit. 

Fysieke winkel

Onze fysieke winkel is gevestigd in de binnenstad van Kampen.

Ons adres is:

Oudestraat 163 A

8261CL Kampen

Retourneren

Je kunt je retour aanmelden in je account. Zodra we je retourmelding hebben gezien, ontvang je de melding dat je jouw retour terug kunt sturen.

Geen account aangemaakt? Dan kun je jouw retour ook aannmelden door te mailen naar [email protected].

We waarderen het om van je te horen waarom je graag je bestelling wilt retourneren. Dit is niet verplicht. Retourneren mag zonder opgaaf van reden.

We hanteren het wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Wanneer je na de 14e dag wenst te retourneren, kan dit niet meer. Heb je een klacht over je bestelling? Dan kun je ons altijd mailen via [email protected].

We verwerken je retour binnen de wettelijke termijn die daar voor staat. Dit betreft 14 dagen. Het is afhankelijk van de drukte hoe snel we je retour kunnen behandelen. Echter, niet later dan 14 dagen na ontvangst van je retour.

Wanneer wij een retour verwerken, maakt ons systeem meteen een restitutie aan. Echter, moet deze worden verwerkt door onze betalingsverwerker Mollie. Dit duurt doorgaans niet langer dan 5 dagen. Doch, in drukke periodes, kan dit soms iets langer duren. Maar nooit langer dan de wettelijk gestelde 14 dagen.

Ja, je betaalt zelf de kosten voor het terug sturen van je bestelling.

I.v.m. met onze prijsstelling, kunnen we deze kosten helaas niet op ons nemen. Wel betalen we je de verzendkosten terug als je jouw volledige bestelling hebt geretourneerd.

Wanneer je jouw bestelling hebt geretourneerd aan ons buiten het zichttermijn van 14 dagen, hebben wij het recht je retour niet te accepteren.

Nee, (Pokémon) artikelen zijn zeer gevoelig voor waardedaling wanneer seals zijn verwijderd. Om die reden accepteren we geen Pokémon artikelen waarvan het seal is verwijderd of beschadigd. We hebben speciale bepalingen hierover opgenomen in ons retourbeleid.