Verzenden
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen die geplaatst en betaald zijn op werkdagen voor 15:00, verzenden wij nog dezelfde dag. Dit betekent doorgaans dat de bestelling de volgende werkdag al wordt aangeboden bij u. Dit geldt alleen op bestellingen waarvan alle bestelde artikelen op voorraad zijn. Wij verzenden bestellingen van maandag t/m vrijdag.
Bestellingen geplaatst op zaterdag en zondag worden verzonden op maandag. Op vrijdag proberen wij bestellingen die geplaatst zijn vóór 18:00 nog te verwerken in plaats van 15:00.
Dit omdat wij nog geen mogelijkheden hebben tot het verzenden van bestellingen in het weekend.
Pre-orders
Pre-orders worden geleverd op de aangegeven releasedatum. Eventuele afwijkingen in de verzending zullen wij zo snel mogelijk kenbaar maken aan u.
Indien u een pre-order product en een product op voorraad samen in één order besteld, verzenden wij standaard wanneer alle artikelen op voorraad zijn. Dit omdat wij maar één keer verzendkosten in rekening brengen. Indien u een product liever meteen geleverd heeft, kunt u de artikelen afzonderlijk van elkaar bestellen in twee bestellingen. Hierin kunt u de pre-orders scheiden van de artikelen die op voorraad zijn. De artikelen die op voorraad zijn, leveren we dan direct uit.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor de verzending van bestellingen maken wij gebruik van GLS en PostNL. Voor Pakketzendingen is GLS een zeer betrouwbare en flexibele partner. Klanten wordt standaard de FlexDelivery service geboden. Hiermee kunt u voor de eerste levering al aangeven of u toch liever de zending bij een pakketpunt laat afleveren. Indien u op een vrijdag besteld en u de bestelling op zaterdag wilt ontvangen, raden we u aan om voor zaterdaglevering te kiezen. GLS zal uw bestelling dan op zaterdag bij u afleveren.
PostNL verzorgd voor ons de brievenbuspakketjes.
Alle bestellingen worden verzonden met een track & trace nummer. Deze ontvangt u automatisch wanneer wij het pakket voor u hebben meegegeven aan de bezorgdienst.
Wij bieden tijdens het afronden van uw bestellingen verschillende verzendmethodes aan. U kunt in ieder geval kiezen uit de volgende:
Pakketpost Nederland:
PostNL/GLS
- Normale Pakketservice aan huis €4,99
- Zaterdaglevering €1,50 toeslag op pakketprijs
Bestellingen die in de brievenbus passen, kunnen wij voor u versturen als brievenbuspakket. Indien uw artikelen hier te groot voor zijn, is deze verzendmethode niet zichtbaar tijdens het afronden van uw bestelling.
PostNL
- Brievenbuspakket €4,10 (niet beschikbaar op dit moment).
Express Delivery:
- Wij bieden deze service alleen in Kampen (gratis) en omliggende postcodes tot en met Zwolle/Dronten voor een toeslag.
- Indien u besteld heeft voor 16:00, kunnen wij in principe de bestelling dezelfde avond nog bezorgen.
- Wij voeren deze service in principe uit van maandag t/m vrijdag. Dit doen wij tussen 18:00 en 21:00
- In overleg kunnen wij afwijken van deze tijden. Neem hiervoor contact op met ons via het contactformulier.
- Wanneer u gebruik wenst te maken van deze service, kunt u deze tijdens het afronden van uw bestelling selecteren. Mocht u tijdens het bestellen een andere optie hebben gekozen en toch gebruik willen maken van de Express Delivery, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier. In de meeste gevallen kunnen wij dit voor u aanpassen.
- Na het plaatsen van uw bestelling zullen wij u benaderen om de aflevering te bevestigen. Indien u besteld heeft voor 16:00, zullen wij met u verifiëren of aflevering diezelfde avond voor u schikt.
- De kosten voor deze service bedragen €5,-
Afhalen:
- Het is mogelijk om uw bestelling af te halen. Voor deze service betaald u niets.
- Afhalen is alleen mogelijk op afspraak.
- Na het plaatsen van uw bestelling zullen wij contact met u opnemen om een ophaalmoment in te plannen. Wanneer u heeft besteld voor 15:00, is het in de regel mogelijk om de bestelling diezelfde dag nog af te halen.
- Pre-orders kunt u afhalen nadat u van ons een mail heeft gekregen.
Gratis verzending:
Wij verzenden uw bestelling kosteloos vanaf €150,- bestelwaarde. Een gratis verzending verloopt via GLS. GLS kent een standaard verzekering bij de reguliere pakketservice. PostNL kent deze aanvulling pas vanaf een hoger tarief. Om deze reden verzenden wij bij voorkeur met GLS. Dit levert de meeste zekerheid op bij calamiteiten.
Retourneren
Voorwaarden:
- U heeft 14 dagen de tijd om een product te bekijken zoals u dat in een fysieke winkel ook zou doen. Binnen deze 14 dagen kunt u de keuze maken om producten te retourneren zonder opgave van reden.
- Het product dient compleet, onbeschadigd en in originele verpakking geretourneerd te worden. Producten die niet aan deze voorwaarden voldoen komen niet in aanmerking voor restitutie.
- Voor alle retouren geldt dat deze stevig verpakt dienen te worden. Retourgoederen die beschadigd bij ons binnen komen en waarvan zichtbaar is dat dit door het niet goed inpakken komt of door verwijtbaar handelen van de klant, zullen wij in dergelijke gevallen niet accepteren of niet/deels restitueren.
- Natuurlijk zullen wij in dergelijke situaties inspanning leveren om tot een klantvriendelijke oplossing te komen. U kunt er op vertrouwen dat wij bij calamiteiten meteen contact met u op zullen nemen.
- De kosten voor een retourzending komen in de eerste aanleg voor de rekening van de klant. Indien het een retour betreft door een fabricagefout, defect of een beschadigd ontvangen artikel, zullen wij de kosten voor retourneren aan u vergoeden.
Speciale voorwaarden:
- Alle trading card game artikelen (Pokémon) die in dichte doos of geseald geleverd worden, mogen enkel retour als deze dozen ongeopend zijn en de seals nog volledig intact en niet beschadigd zijn. Boosterboxen en/of andere producten waarvan de factory seals gescheurd, beschadigd of geopend zijn komen niet in aanmerking voor restitutie.
- Onze gesealde trading card game artikelen kunnen soms voorzien zijn van een echtheidssticker, seal of onzichtbare markering. Deze mogen niet verwijderd of beschadigd zijn. Indien dit wel het geval is dan komt u niet meer in aanmerking voor restitutie.
- Indien u vragen heeft over bovenstaande voorwaarden kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier.
Hoe kan ik een product retourneren?:
- Indien u wenst een artikel te willen retourneren kunt u dit kenbaar maken via uw account. Via "bestellingen" kunt u bij uw bestelling een retour aanvragen door op de knop "vraag retour aan" te klikken. Wij ontvangen hierop uw retourverzoek en zullen hier binnen 24 uur op reageren. Wacht u alstublieft met retourneren tot u van ons een reactie heeft op uw retourverzoek. Indien de procedure voor u niet helder is, neemt u dan alstublieft contact op met ons via [email protected]
- Wij zullen binnen één dag retourinstructies aan u verstrekken.
- Na het ontvangen van uw retour streven wij ernaar om zo snel mogelijk uw retour te verwerken en uw betaling terug te storten. In de meeste gevallen lukt dit binnen 5 dagen. In drukke periodes kan dit langer duren, tot maximaal 14 dagen. In het geval u heeft betaald met Klarna dan zullen wij binnen 14 dagen opdracht geven tot het crediteren van het factuur.